Monday, October 22, 2012

~Kembali Wujud~

Salam untuk semua..

Blog nie dah bersawang selama 1 tahun lamanya.. fuhhyooo... apa dah jadi kat cek erk.. macam2 jadi okeh.. asyik tak terHupdate ja.. untuk pertama kalinya untuk tahun 2012 cek nak mengHupdate gambaq My Kakak & My Tecik untuk tatapan umum.. hahaha.. punya lama tak mengHupdate ayat pun dah jadi ayat bangsawam koit.. skrg nie tah ada org tgk ka tak.. apa pun xpa.. asalkan cek dh tulis perkembagan cek kan.. kihkihkih.. meh kita layan mata sat tgk gambaq2 k... zaaasssss...!!


~My Kakak & My Tecik~

Nie laa si Jantung Hati.. tup tap tup tap.. dah setahun My Tecik.. dah bole berkawan dh dengan My Kakak.. hehehe..

Tahun 2012 banyak kenangan manis dan pahit berlaku.. Tahun nie tok Mr.Papa meninggal.. tok kesayang.. mcm2 lagu laa kalu cek nak stori.. panjang berjela koit.. heheh... tp apa2 pun sedekahkan laa Al-Fatehah buat Arwahyarhamah Che Yang.. lepas nie cek bole la mengHupdate cita2 terbaru k..:) skrg cek nak settle keja apa2 yang patut...:D Lebiu uols.....<3>


2 comments:

amer akat said...
This comment has been removed by the author.
amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/