Wednesday, July 21, 2010

~JoM~

Jom... Jom.. Jom... Ampa nak p mana?? hahaha.. bole cek tnya macam tue kat ampa? ampa tak jawab pun tak pa... bukan WAJIB okey...:) sebenarnya cek hepi ari nie.. tp tak tau hepi sebab apa.. rasa cam ati tenang.. jiwa relax... apa yang cek duk merapu merapat pun tak tau.. yang pasti cek masih "rapat"... hehehe... jgn pikiaq kot laen statement nie na.. tak panaz pun.. walaupun ati hepi.. tp still rasa borink... bole ampa jawab tak sebab apa cek masih rasa macam tue?? untuk menghilangkan segalanya cek nak layanzzzz pic... ampa tau mau layanzz pun cek tak bole buat apa... sebab dah nk tempek jugak pic okey...
~LAYANZZ~ ~Semangan Ibu & Anak~ ~Lelaki... Buaya Darat... hehehe~ ~Ibu Mengandung~ ~Dua2 dah selamat bersalin.. yang baju merah SINGLE..~ ~Joe Sempat Peace..~ ~Maintain Control Walaupun STRIKE okey...~ ~Dapat Nombot 2 dalam Berkumpulan~ ~Single dapat saguhati.. hahahaha...~

5 comments:

mummysyafie said...

naper happy sangat ni..nurul happy, kiter pun tumpang hepi gak..lalalala

nurul said...

mummy = hehehe... mummy hidup mesti hepi.. walaupun masalah lebih dr Perdana Menteri... kita hepi 4eva n ever

I n n z said...

kite men boling mcm tak lrt jeh nk angkat bola.
adehh ~

Faisal Admar said...

dpt no2????? biar betollllll

nurul said...

Innz = mmg pun.. bola berat sgt.. huhu... mcm nk terkeluar tgn..:P

Faisal = awat... x percaya...?? hehehe... num 2 tue main dlm group.. kalu kira solo.. mmg corot la..:)