Monday, July 19, 2010

~Jatuh~

Salam Semua... Jatuh...??? Jatuh Hati??? tak koit... cek sebenarnya sekarang nie jatuh tangga dan ditimpa tangga... bole cek buat statement camnie?? apa pendapat ampa?? hmmm.. biasa la lumrah kehidupan... ada masa kita naik memuncak di atas roda.. ada kala kita turun duk kat bawah skali kt roda.. so ampa kena biasa dengan kehidupan mcm nie.. maybe ampa dah biasa... dan cek pun dah biasa... KAWAN.... Pegangan hidup cek..."bila senang kawan ramai... bila susah kawan LARI" ampa terima tak statement cek macam nie? punya pasai la kan ampa nak terima ka tak... kawan2 cek kt opis nie Alhamdulillah la.. depa paham bila time cek ramai dgn tak ramai ***t... hehehe... biasa laa manusia...:) tp apa yg cek nak cita sebenarnya adalah pasal Mr. Papa cek... geram tahap gila babi okey!!!!!! Mr. Papa cek nie jenis senang percaya kat orang! mudah kesian kat orang! walaupun diri sendiri susah pun dia nak jugak tolong orang... (bukan la nak buh dia dalam bakul n angkat okey!) tapi nie adalah kenyataan... walaupun ada kawan2 yang makan kawan2... ampa paham tak maksud cek?? paham ka tak paham kena paham jugak!... masa Mr. Papa senang kawan Mr. Papa jgn ckp la kan... fuhhh ari2 mai umah... habuan apa.. habuan nak makan buta!! nk senang... tp bila Mr. Papa jatuh sapa nak tolong angkat??? cek juga yang nak kena angkat... tp dalam ati Mr. Papa masih lagi berkata2... tak pa.. ALLAH tau apa yang jadi... still lg pikiaq yang Mr. Papa tak buat naya kat orang.. fuhhh... ati cek nie panas jugak la kan... tp tak pa.. mungkin semua nie ada hikmah...amin... tauladan utk semua...:P ok la.. cek nak out dulu na.. bila free cek hupdate balek...

No comments: