Friday, June 25, 2010

~Ting Tong~

Ting Tong... Ting Tong... Ting Tong...
apa yang ting tong erk...? saja cek nak sebut ting tong... macam loceng umah pun bunyi ting tong kan.. so cek bunyikan ting tong sebab nak panggil smua kawan2 cek mai jenguk blog cek nie... blog cek dah x bersawang.. cuma berhabok ja... nak kata sawang tak bole sebab cek duk hupdate gak kan.. nak kata habok tue mungkin la.. sebab cek hupdate pun bkn ari2... otak cek nie dah kering.. (otak kering atau ayaq kering?) ayaq x akan kering kot... sebab cek masih SUBOQ maknanya masih sihat... ampa jangan salah faham pulok na.. hahaha... tue sahih duk melencong ke lain..!!! di hari jumaat okey... bawa2 bersabaq...:).. kalu otak kering tue betoi la sebab x dak idea... cek nak tunjukkan sesuatu kat ampa... nak tgk tak? punya pasai la kan ampa nk tengok ka tak.. janji cek nak tunjuk jugak okey... suka ati cek la kan.. hahahahahaha....
~Kayak Bersama LOVE~
~Belangkas~ ~Puteri & Uncle Chan~ ~Mama & Lobak~ ~Mama & Papa~

1 comment:

Faisal Admar said...

hensem nyeeee uncle chan