Wednesday, July 08, 2009

~Macam² Jadi~

Salam untuk semua pembaca... lama sungguh cek tak update blog cek nie... dah berhabuk... sampai cek batuk la katakan... cewaahhhh... sedangkan memang dah batuk pun... lama gak batuk kali nie dah dekat sebulan o0o0... tapi hampa jangan salah faham na... cek bukan pembawa H1N1 tau... cek nie kategori batuk buah... hahahaha... cek hentam durian... rambutan... manggis... belambak ok.... sampai minum ayaq kulit durian tak mau bagi demam... tp alhamdulillah berkesan... tue la orang kata nasihat orang tua² nie berkesan... member cek sorang nie ada kata kalu tak mau bagi tangan bau durian ambik ayaq kulit durian dan basuh tangan... tangan tak bau durian... betoi ka?? cek tak cuba lagi... hampa try la nanti...
Sebenarnya cek nie tak tau nak stori macamana... selama cek tak update blog nie... macam² jadi kt cek sekeluarga... tak tau laa... cek rasa macam orang sekeliling nie nak cek ja paham depa... tapi depa tak paham cek... bila cek cita masalah cek depa dengar tapi tak paham... bila depa cita masalah depa cek nie nak kena paham gak... apa kejadah semua nie??? cek rasa beberapa orang yang dekat dengan cek nie adalah manusia yang penting diri sendiri... depa pikiaq masalah depa ja... depa tak pikiaq masalah cek... cek tau semua manusia dalam dunia nie ada masalah... tapi kita kena laa jugak pikiaq pasai orang lain... cek nak chow dulu la... ada keja nie... nanti bila cek free cek update lagi tau...

6 comments:

kuIna LadyInRed said...

itu dah lumrah...
sabarlah.
hanya kita yg tahu hati kita.

sis_nita said...

hmmm..
mmg lama kamu tak hapdett nehh..

selalunyerr camtu laa..
kita jerr kena paham org..
org takmo paham kita..

dah lali dah..

Brian Kinney said...

takmau bagi tangan bau durian, ambik kulit durian gosok tangan bahagian duri tu ok?

zh-ena said...

adat manusia mmg begitu..pikir kat diri msg2 jea

nurul said...

KuIna LadyInRed = mmg dh lumrah... cek dah banyak sabar... bila kita ignore benda nie nampak kita yg jahat...

sis_nita = sejak kebelakangan nie cek bz skit.. nak update rs x semangat...

Allah cipta hambaNYA semua sempurna... sebab tue la Allah bagi berlainan hati... kan akak cayang...

Brian kinney = isk... tue ganaz... abis laa tangan cek yang lembut nie... huhu...

zh-ena = tue laa ena... cek dh xtau nak bt mcmana dengan hamba Allah yang macam tue...:(

war_head said...

woi... batuk hape tuh.... lama sgt.... ke batok pembawakan.........aum