Friday, May 22, 2009

~Tahniah~

Cek sekarang nie jarang update blog kan... nak kata bz tue bz jugak... nak kata menganga tue ada jugak... wahkakaka... apa cek nak stori ek... sekarang nie cek dengan hubby ada plan... tapi plan tue tak mula lagi... bila plan tue dah mula cek ambk gambaq dan cek buh dalam n3 okey... hampa tunggu laa bila sampai masanya nanti... yang mana dah tau duk diam² sat na...
tengok pada tajuk semua mesti nak tau pasaiapa cek ucap tahniah kan... cek nak ucap tahniah kat kawan cek yang cek penah cite dalam n3 dulu... nama dia ina... bila kak abby bersalin berganti pulak dengan ina... sekarang ina mengandung 3 minggu macam tue kot... awai lagi... so kena laa berjaga²... ina nie ketegaq... hampa tau tak ari sabtu baru nie dia pie main netball... cek dah larang dia jangan main netball takut termengandung... sebab period dia pun bukan mai betoi sangat pun... ari sabtu pie main ari isnin dia check pregnant test positif beb.... nasib baik laa rezeki ALLAH tak jadi apa²....
p/s: kepada INA lain kali dengaq nasihat orang... jangan ketegaq!!! nasib baik x jadi apa!!!

4 comments:

zh-ena said...

hah biar betoi blh main nettball lg tu..nsb baik la tak jd aper2 kan..

pas nie kena duk diam2 jea la n kena selalu berhati2

IN said...

hampeh toi...mamarazzi nie....satu malaya tau macam nie...
plan apa oiii

*ayu* said...

congrats to ina!

alhamdulillah allah lindung.. dh trmaktup janji dia dengan allah.. :)

nurul said...

zh-ena = 2 la pasai... ketegaq x mau dgq cakap... tp alhamdulillah selamat...

IN = alaa utk hg jugak... syok pa...

*ayu* = wlc bg pihak ina okey... alhamdulillah....