Tuesday, April 14, 2009

~KehidupaN~

Apa yang cek nak stori pun cek tak tau nak mula macamana... Cek nak cita pasal kehidupan.... kita nie diibaratkan macam roda... sat ada atas sat ada bawah... dan sekarang cek ada bawah... bawah sekali... dugaan ALLAH sungguh tinggi buat cek... tapi tak pa... cek terima dengan redha.... cek tau ALLAH sayang cek sebab tue DIA duga cek... dan DIA tau cek nie bole terima dugaan nie...:p... cek tau orang lain pun ada masalah... dan ada lagi teruk daripada cek... tapi cek tau tak semua orang bole terima dan tahan dengan dugaan macam cek nie... (biarlah rahsia) bole macam tue??
ari nie keja macam biasa... keja dah beres... bole laa cek kelebek blog... cek suka tengok blog yang ada juai²... tapi nak beli kena la tunggu gaji... whakakaka....
lama cek tak buh gambaq dalam blog kan... dulu n3 cek mesti ada gambaq... nanti² laa cek buat macam dulu okey.... sekarang nie mood tak brapa nak okey... nak kata tak dak mood tak jugak... mood ada... cuma tak sepenuhnya... apa yang cek duk merepek pun tak tau laa n3 kali nie... macam hampeh ja... okey laa cek nak balik dah... esok kalu otak cek okey cek update yang best skit tau.... SaYoNaRa.......

7 comments:

SiS-lin said...

kenapa tu nurul..mmg setiap org da masaalah nye,kita pun x tau ape masaalah org..bersabar dn berdoa je yg boleh kita dulukn...

zh-ena said...

harap berjaya harungi dugaan dr Allah..dgn nie kita tau Allah mmg sayangkan diri kita..bersabar selalu

Hidayah Admar said...

puan nurul ni sentiasa je ada mslh ye.
bila yg tadak mslh tu ?
mcm kenai ja topic :D

sis_nita said...

takpe tu.. dugaan biasanyerr akan lagikk menguatkan kita..

nurul said...

Sis-lin = thx akak... doakan laa supaya nurul harungi dgn tabah...

zh-ena = thx ena... sama² la kita tempuhi dengan sabar...

hidayah admar = hampeh toi... cek x keja n kawin lg... so cek x tau la... blajaq dulu na...

sis_nita = i'Allah... sama² kita kuatkan smgt k...

Nadia said...

sabor je la..

nurul said...

nadia = cepat laa YM... awat snyap ja nie... pisang dh dapat ka? kad bila nk bagi??