Monday, March 16, 2009

~Mc Lagi~

Ari nie cek mc lagi.... sakit satu badan la.... lagi pun pu3 demam pulak.... sian pulak kat dia.... dia demam sebab gigi nak naik... ari sabtu dia ada tunjuk dia sakit gigi... dia suh tengok gigi dia yang naik tapi gusi tak pecah lagi sebab tue gigi tue tak bole keluaq... jadi gusi tue bengkak... sian kt si pu3 cek nie... lagi pun minggu nie mak mertua cek p bercuti KL.... al-maklumla muim cuti skola... sekarang nie cek ada umah umi.... sebab tue bole nk update blog nie... tp n3 kali nie agak muram skit sebab otak berkarat skit... apa2 satg cek update lain k...

8 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

thanks sbb link my blog to u..

nurul said...

wlcm...

UnGu VioLeT said...

tq sudi add.. nnt dtg ambik follower award yer... keep in touch!!!

kobis said...

nasib baik dapat MC kalo tak habis la cuti makcik ni....

zh-ena said...

ala cinnya..tak sihat erk..harap cpt sembuh pas nie

nurul said...

Ungu Violet = 10Q... nnti cek ambik ok...

kobis = tau x pa mak cik oit... kalu x mampoih cek...tp xpa sbb pu3pun x sihat...

zh-Ena = 10Q na... doakan k...

Leenoh said...

Manusia ni macam 2lah, yang budak tumbuh gigi , yang tua patah gigi, mana tak patah mengkalu dok pakai dia sampai 60 tahun, saya cabut satu puntung kmarin di Kluang satu puntung RM45.
Dah lama tak balik kedah, dok teringat pulut kerabu di Hutan Kampong 2 sbb dulu selalu dok pi makan.
Wassalam

nurul said...

Leenoh = pulut kerabu?? macamana tue?? hutan kampung dekat dgn jitra ek...