Tuesday, March 03, 2009

~Buah HatiKu~

Buah hatiku??? sapa lagi kalu bukan si kecik nie Si Pu3 la... sekarang nie dah semakin membesaq semakin pandai mengajaq kita... hampa tau tak apa dia buat kt cek... dia nk makan sendiri... abis satu umah... tapi baguih gak... dia pandai suap sendiri...

tengok.... tapi bila cek buh banyak kat dia... dia akan makan abis okey... Alhamdulillah...

Hampa nak tengok tak mak menakan pu3...??? mai cek tunjuk...

baju putih tue laa mak menakan pu3... tapi hampa jangan tak tau... pu3 tua dia 5-6 bulan macam tue la... nama mak menakan pu3 yang cek tau Aleya Qaisara.... oklaa.... cek duk perah otak nak buat panjang².... tapi tak mampu.... dah kering segalanya....

7 comments:

Faisal Admar said...

Haha lama lah tak update pasal Puteri! Abang pun dah malas nak update. Busy ja memanjang... ops!

fezaL Mohd said...

comel doe. ;)

nurul said...

faisal admar = kamera x dak nk harap kamera fon... kamera fon lak mcm hampeh ja... blur... tue yg jarang bergambar...

zh-ena said...

dh pandai mkn sendiri skang nie..cpt jea dh besar kan

nurul said...

fezal mohd = like mother like daughter ma...:D

zh-ena = ha'a... skrg dia x mau langsung orang suap dia... nanti skit ari lg ena lak akan hadapi yg sama... hehehe....

Faisal Admar said...

Takyah la bergambar kerap sangat. Nanti orang ingat model lak.

nurul said...

faisal admar = memang model sambilan....:)