Wednesday, February 04, 2009

~UpDate~

Baru nak update.... terasa macam dah lama cek tak update.... tapi seminggu tue kira lama laa kan...?? cek bukan ada stori apa pun sangat.... cuma saja nak tunjuk kat hampa semua pasai pu3 cek sorang nie la... cuba hampa tengok na....

tengok laa dia nak naik basikal dia.... siap pakai helmet.... tue la cara helmet dia pakai sendiri.... dia masuk bilik stor semata² dia ambik basikal dan helmet.... dia mai kat cek suh buh helmet.... cek pun bt bodo ja nak tengok akai dia... apa dia nak bt... rupanya dia pakai sendiri... bole???

6 comments:

TuN TeJa said...

ehehe..budak2.ada ja bnda comel yg dia buat..

My Blog said...

alah tomeinya... pakai helmet...

Faisal Admar said...

hahaha boleh tak buang helmet tu... sebab dia tak akan kenal motor? :P

nurul said...

Tun Teja = 2 la pasai... banyak akai...

My Blog = comei kan...? cek suka tgk...:D

faisal admar = hello pak cik tue bukan helmet dia... tue helmet AtiMoi.... pu3 pinjam ja...

ZH - Ena said...

kena berhati2 wpun di maner sajer berada..comei la

nurul said...

ZH-Ena = slalu kena berhati²... toi tue akak... comei kan... suka... suka... suka...