Thursday, February 26, 2009

~Keguguran~

Keguguran??????? Oh Tidak..... cek keguguran ka??? tak aihh.... ngandung pun tak lg la.... sebenaqnya kan cek ada stori kat n3 ari tue pasai adik angkat cek yang ngandung tue.... hampa ingat tak...? dalam minggu² cek sedey tue laa cek dapat berita adik angkat cek keguguran.... kandungan dah dekat nak masuk 2 bulan.... tapi tak pa.... tue tandanya tak dak rezeki.... dugaan Allah.... sabaq tau adikku sorang nie.... leh enjoy lagi... dah ada anak nie enjoy cara lain pulak.... lepas nie kena berkerja keras la.... siang malam kena pulun....

5 comments:

Kebencian_Maharaja said...

kesian ye..semoga Allah meletakkan dia di kalangan hambanya yg bersabar....

ZH - Ena said...

harap adk angkat cpt sembuh..

nurul said...

Kebencian_Maharaja = InsyaAllah... sama² kita doakan utk dia...

ZH-Ena = InsyaAllah.... tima kacih...

Faisal Admar said...

Adoi. Macam mana boleh jadi macam tu? Jatuh? Salah makan?

nurul said...

Faisal Admar = cek pun x tau...
dulu nk jadi doktor tapi tak kesampaian... so x bole nk bg jawapan... yg tau janin dh rosak... tapi kalu tak silap penah jatuh dalam toilet kot...