Friday, January 02, 2009

~Suspen............Der~

Wahkakaka.... hampa dengar tajuk mesti heran kan.... hampa nak tau dengan sapa aku dating?????
*******************
****************
************
*********
****
**
Nie laa kak EJ yang aku dating....
Ditemani Faisal Admar
Nie la satu²nya abang kesayangan aku.... aku nie pemalu skit... wahkakaka.... so ajak la abang aku teman.... dia blogger tegar.... kami lunch bertiga.... aku nie punya la malu sampai nak ambik pic makanan pun terbantut beb.... tak pa laa.... hampa nanti tengok laa n3 kak EJ.... mesti kak EJ akak buh byk pic gak.... memang syok gila.... tiga² otak 3suku.... semua asyik kuikuikui..... gelak....:) memang best.... 1st time jumpa blogger....
p/s: THANK U SO MUCH AKAK.... BELANJA LUNCH ARI NIE.....

8 comments:

pearlEJ said...

huiiiii.... nih mmg blogger tegar laa kan... sgt laju mcm peluru update nooo.... hahahaha.... mmg semua 3suku... wakakakakka..... best2!!! leh dating2 lagik pasneh... hahahaha.....

Hidayah Admar said...

wah bestnya... pic abg tak leh blah...

mana pic kak ??

Green Mosquito said...

haha...
g jumpa kak ej...
hehe...
bila masa kak jd pemalu nih??
;p

Anike MK said...

Ni perjumpaan tahunan blogger tegar ke??
haha!!

=)

CaBaiKeRinG said...

ciss!!!


ni aku nak meragam ni...

bolehkah dating tak ajaq aku?!

huahuahau

takpa... lein kali kita jumpa satu rombongan!

cabaikering

hOOdedLicIOUS said...

Happe New Year..

elle said...

mcm kenai jer baju hijau tu....he he

nurul said...

pearlEJ = leh jumpa lagi... syok....

hidayah admar = pic abg yg macho... pic kak x dak... malu...:D

Green Mosqiuto = kak memang seorang yang pemalu okey...