Friday, January 16, 2009

~Mandi Laut~

Kemarin petang umah aku depa sembuq ubat nyamok.... mungkin ada yang kena kot.... so aku, hubby n pu3 pun keluaq laa ronda.... kami pie kat area umah aku ada laut.... pada mulanya nak bagi pu3 nie berjalan ja kat tepi laut.... tapi dia lagi pandai dari aku rupanya.... dalam duk jalan dia buat² tunjuk pegang air.... lepas tue terus duduk.... boleh ka.... basah la baju dia.... so hubby pun dengan gentlenya dia bukak baju dan mandi dengan pu3....

sori laa kamera aku tak clear.... pu3 mandi sampai tak ingat dunia.... dia punya syok sampai tergetaq².... sabtu ahad nie kalu berkelah pun syok nie....

2 comments:

Faisal Admar said...

Oit sekali update 200 post ka? Haha. Ni pantai dekat rumah tu ka? Leh mandi ka?

nurul said...

faisal admar = 200 post mana cukup kalu leh nk bg jadi 500 post... pantai tue ramai mandi... x dak smph... sebab pantai tue jauh dr kawasan kilang...