Friday, January 23, 2009

~Hepi Chinese New Year~

Hepi Chinese New Year Untuk Semua Warga Malaysia
*Aku ada pembetulan skit... ari tue aku bukan masak asam pedas johor... tapi asam pedas melaka.... sebab aku tumis.... warna macam tue sebab aku buh cabai(cili) sikit... adik ipar aku tak makan pedas... maklumla mak mertua n adik² ipar mai umah makan... kalu asam pedas penang nie rebus naik ja... (punya nak stori sampai silap) harap maap na...
Ari nie last keja.... mood nak buat keja tak dak... jadi buhsan nak buat keja... dah la ari nie last depa bagi keja bole dikatakan banyak la jugak.... esok(sabtu) cuti sampai ari selasa.... rabu baru masuk keja balik... apa laa aktiviti ari aku cuti nie... aku pun tak tau lagi... rasa macam blog nie pun bercuti lama kot.... sapa² ada idea meh la singgah bagi tau...

11 comments:

ZH - Ena said...

jln2 mkn angin la nurul :D

kuIna Jentayutiara said...

epy olidey...

Anike MK said...

Naik gunung...jom!
hehe...

=)

madbosco said...

haa!! aku tau apa activity yang hang patut buat nanti... MASAKK woii!! aku & company nak pie serang umah hang...

green apple said...

gong xi gong xi

dung dung chak dung dung chak

*sambil berlatarbelakangkan muzik cina naga**

nurul said...

ZH - Ena = dah x larat nk mkn angin... slalu mkn angin smp dh jadi besaq mcm nie...

kuIna Jentayutiara = epi oliday jugak.....

Anike MK = naik gunung???????????? isk... nanti kurus la cek.... x mau arr... cek nak maintain mcm nie... biaq orang naik gunung cek dh la...:P

nurul said...

madbosco = masak??? ello plz laa... cuti nie nk p bercuti... x mau masak.... harap maaf... mai la umah bila ari raya k...

green apple = wah... meriahnya lagu nie.... pungkok ku dah mula bergodek....:D jom dance sama²...

CaBaiKeRinG said...

awainya ucap raya..

apa pun.. selamat bercuti la

cabaikering

Faisal Admar said...

aik boring lagi ke? pi PD kan?

elle said...

buat makan2..ha ha...(rumah terbuka) saja saja...o.k tak!!!

nurul said...

CabaiKering = awai la ucap sebab cuti blogging lama laa...

faisal admar = :D saja x stori nak p PD.... Letih sgt...:(

elle = uik.... nie mesti elle nk dtg ek..:D umah terbuka cek bt ari raya ja....wahkakaka...