Friday, January 16, 2009

~Hati dan Perasaan~

Hati dan Perasaan??? sama ke maksud?? lain kan.... minggu nie.... nak kata aku kecik ati...??? mungkin kot.... nak kata aku sedey.... mungkin kot.... tapi mungkin apa yang berlaku kat diri aku nie hanyalah EMO aku kot.... tapi aku sendiri yang paham masalah aku.... sekarang kan hubby duk tunggu keta dia siap.... so aku tak bole laa enjoy sangat.... aku juga tak leh laa nak join sangat dengan geng aku.... dulu sebulu o0o0o... sebab kemana pun berlima.... tapi dengan keadaan aku nie dah berempat.... kekadang aku rasa jugak ditinggalkan.... tapi nak buat macamana dengan keadaan aku nie terpaksa la aku bawa haluan aku sat.... bila dah okey nanti bole laa sebulu balik.... tapi mungkin dah dekat seminggu atau lebih skit kot aku dah jarang join geng aku.... so depa pun mungki dah rasa macam depa dah sesuai berempat.... tak pa aku tak kisah.... sebab tue kekadang bila berjalan berlima aku tertinggal belakang.... it's ok laa my friends.... baru nie maybe ada salah faham skit dengan geng aku.... sebab aku terasa macam geng aku nie kurang stori dengan aku.... dulu semua suka lepak tempat aku.... tapi sekarang macam lain skit.... (perasaan aku ja kot).... sori laa geng kalu aku ada bagi sakit ati hampa.... tak tau la bila keadaan aku nie nak okey....

22 comments:

CaBaiKeRinG said...

takpa la.. jadi geng aku ja la nurul oi...

huhuhu

cabaikering...

IN said...

just ina nak bagitau kawan2 yg nurul maksudkan semuanya faham keadaan nurul....nurul kena ingat kawan2 nurul bukan jenis kawan di waktu senang sahaja..tapi utk membiarkan sebelah faham sahaj yang sentiasa kena memahami dan bertolak ansur dengan keadaan dan emosi kita bukan satu penyelesaian masalah....kadang2 sikap kita membuatkan kita lama2 akan jauh dalam dunia kita sendiri tanpa kita sedari...jadi jalan terbaik jgn dibelenggu masalah dan hadapinya sebagai seorang yang telah dewasa....umur bukan jarak untuk tidak mematangkan diri kita k..ina harap sama2 kita perbaiki kelemahan kita....moga perhubungan yang telah terjalin takkan terputus disebabkan emosi kita sendiri..ceriakan hidup.....ingat nurul ada kawan utk susah senang bersama..jgn pinggirkan diri..

nurul said...

CabaiKering = cabai nak ka geng nurul???

IN = Nurul faham... cuma nurul x mau kawan² simpati... cuma kadang² tue nurul x join geng kita... dan nurul harap jangan abaikan nurul... (wah...macam kekasih lak) :D.... i luv u all my friend...

green apple said...

meh la geng ngan aku...aku ni ceriaaaaaaaaaaaaaaaaa..haha

ZH - Ena said...

mai geng ngan ena sekali :p

madbosco said...

alaa...dok buat mrajuk plakk... padan ngan muka hang... ooo hang pon dah buat lupa ngan org kat ataih nie...

nurul said...

green apple = wahhh dh dapat geng baru.... best... best...

ZH-Ena = meh...meh.... syok nie...

madbosco = isk... hg ataih mana pulak.... aku x lupa la...

IN said...

kadang2 kawan2 nie bukan memberi simpati tapi atas dasar tolong menolong..itu gunanya kawan....bukan kerana meminggir tetapi kadang2 kita yg rasa terpinggir...apa pun good luck and have a nice day..k

nurul said...

IN=Orait my friend.... mauhhhh.........

kuIna Jentayutiara said...

meh kita geng...

nurul said...

KuIna Jentayutiara = meh la... dialu-alukan... syoknya ada geng baru lagi...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

jom geng ngan akak.

nurul said...

CRAZY BEAUTIFUL88 = jom.... syok nie semakin ramai geng.... meh adik...

Faisal Admar said...

Abang dah memang meminggirkan diri. Ada sebab :)

Faisal Admar said...

Cari kat youtube lagu Huang Hun. Layan blues......

nurul said...

faisal admar = nnti la cek cari lagu tue... sebab apa meminggirkan diri?

yue said...

ermmm....

juz nak tambah apa yang ina dah cakap...kalo hang ingat aku pernah cakap banyak kali kan??...aku pun pernah rasa apa yang hang rasa?...dipinggirkan???...tapi aku belajar satu perkara..kadang2 kita yang kena pandai bawak diri dengan suasana dan persekitaran...

kalo hg masih ingat "kita" pernah plan nak makan b/fast lewatkan?..sebab tak nak makan tgh/hari???...tapi, kadang2 masing2 ada hal sendiri...macam yang hang cakap hang tak nak menagih simpati...aku bukan simpati..tapi as a friend aku boleh tolong setakat yang termampu...

ermmm....dat all....harap hang faham...

nurul said...

sekarang macamana plan kita??? nk on ke x...?

yue said...

ikut hg lar..kalo hg nak aku on jew...tapi yang lain mcm mana?..aku pernah gtau ina pasal nie...dia actually tak setuju...tapi kalo hg nak aku on jek???....hahahaha

nurul said...

yue = hmmm.... aku tgk keadaan la... kalu aku rs nk bt.... aku bt... kalu lapaq sgt aku x bt....

Faisal Admar said...

ya ya tapi kebarangkalian lapaq sgt tinggi wo... huhu

nurul said...

faisal admar = kau kenal benar dengan adikmu... wahakakakak....