Wednesday, December 10, 2008

~Untuk Hari Esok~

Untuk hari esok???? wah topik yang agak pelik tapi benar.... saja duk ngayat....
Sebenarnya esok geng aku nak masak kat umah dan bawa mai ofis makan ramai² kat ofis.... ada yang nak bawa nasi lemak, timun, telur rebus, sambal.... cuma aku nie ja tak tau nak bawa apa.... tak dak idea.... ari nie ari kemalasan aku nak memasak.... adoi la.... duk cari idea yang simple dan sedap.... stok umah pun tak dak apa.... tunggu laa kot² bekerja keras malam nie baru dapat idea....

8 comments:

IN said...

seksi ngat aih calendar hang..wakakkaka

nurul said...

besa laaa.... baru cun... time aku muda² wakakaka....

IN said...

awat muda2 tak pakai apa ka pi laut/....

kobis said...

untuk 12hb dah pikir ke nak buat pe?

kobis said...

seksa aku tengok calender kau

nurul said...

IN = pakai lebih kurang dlm kalendar arr... masa p BALI...

kobis = tak pikiaq lg... tak idea kot.... seksa jgn tengok....

Faisal Admar said...

gatai :P

nurul said...

faisal admar = bila lg nak gatai... dlm blog ja...wakakaka....