Monday, December 15, 2008

~Tetibaaaaaaa~

Tetiba ja ari nie aku tak dak mood.... pasaiapa erk.... rasa cam susah ati pun ada gak.... adoi.... pasaiapa pulak dah.... apa pun aku tetap nak update blog.... saja aku nak stori benda yang lepas.... nie ada laa skit koleksi gambaq time dinner ari jumaat....kan jumaat besday aku.... so asalnya nak makan dinner kul 11 lebih skali sambut besday abah kul 12.01.... tapi gempaq!!!!! hampa tau apa dah jadi.... aku balik umah duk tunggu laa kul 11 lebih.... perut duk keroncong.... lapaq o0o0.... last² aku, pu3 dan hubby telah belayar ke bahtera.... tido arr apa lagi.... yang syoknya aku terkejut ada orang mai ketuk umah aku kul 12 lebih.... suspender jugak mula tue.... aku pun jenguk laa kot tingkat dan ternampak la....................................... HIDAYAHADMAR.... wahkakakaka.... rupanya depa mai gerak untuk pie makan dinner.... aku pun bangun dan bersiap.... vrroooommmmmmmmmmmm....... sampai dh kat KFC....
nie laa pic yang sempat di snapkan.... pu3 duk syok tido lagi.... tapi lepas tue dia pun bangun siap makan macam² okey.... aku tak sempat nak snap time dia duk main....