Wednesday, December 31, 2008

~Tahun Baru~

Dengan kesempatan nie aku nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009.... apa azam hampa semua?? hampa nak tau tak apa azam aku??? aku nak buat biz.... tapi kecik² ja la.... aku ingat nak cuba niaga makanan.... tengah mencari idea.... untuk tambahkan pendapatan.... ada cadangan tak nak niaga apa.... kalu sapa² ada bgtau laa kat aku.... kot² la leh terima idea hampa.... apa pun malam nie jom pie tengok bunga api.... yahuuuuuuuu.............!!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

Kebencian_Maharaja said...

KM nengok bunga api dr tas umah je hehehe....

nurul said...

tinggi tue umah KM.... umah cek tinggi gak... tapi x leh nampak sebab jauh skit tmpt tembak bunga api... :D

EykaHamasuba said...

slmt tahun baru je! hehe niaga la makanan macam kopitiam tu..skg byk sambutan!:D

Faisal Admar said...

pi mana new year? abg pi airport ja dgn ajil. lepak mcd. nandos dah ilang. malas pi town. jam.

nak meniaga? kedai makan ka?

kuIna Jentayutiara said...

selamat tahun baru...
moga hari mendatang lebih bermakna dr hari semalam.

nurul said...

EykaHamasuba = slamat thn baru jew... niaga macam kopitiam mesti modal banyak cek oit... skrg nk bt kecil²an dulu la....

faisal admar = new year x p mana... duk umah... malam tue rs mcm x sihat bdn... mcm letih ja... igt nk bertapak mana² start kecik² dulu...

kuIna Jentayutiara = selamat tahun baru jugak... semoga tercapai azam baru k...

Hidayah Admar said...

happy new year.
bukak branch Old Town.

nurul said...

Hidayah Admar = hepi new year.... biaq betoi... bw mai kat kak 5juta baru leh buka okey...