Thursday, December 04, 2008

~Sakit.... Sakit.....~

Pu3 selsema pulak.... dia mula selsema pada ari selasa malam.... masa mak mertua aku antaq aku tengok dah duk meleleh.... adoi la.... aku bila dia selsema, batuk dan demam mula laa aku susah ati.... tak bole tido malam o0o0o.... dulu masa kecik² dia tak kuat bebai tau.... tapi bila mai seusia 1 tahun.... perangai bebai dia semakin kuat laa pulak.... ikut papa dia kot.... hehehehe.... nak tengok time dia bebai....

hampa tengok.... nie semalam laa.... sanggup meniarap macam tue.... sebab tak dukung dia.... bila idung dia tak bole nafas mula laa dia buat kepala angin.... tapi tak pa mama paham macamana rimas bila idung tersumbat.... sekarang duk dengar batuk pulak....

10 comments:

yue said...

ciannyer....

nurul said...

tue laa pasai

Hidayah Admar said...

PENAT !

nurul said...

:) sian dia kan dayah

Green Mosquito said...

haiz...
saket la plak si kecik tu...

nurul said...

Green Mosquito = tue laa... susah ati akak...

kobis said...

sian dia..... hujung2 tahun ni, musim "santa claus" ....

nurul said...

kobis = apa maksud santa cluas??

Faisal Admar said...

Jangan marah walaupun sekali. Percaya lah... pakai reverse psychology :)

nurul said...

faisal admar = orait.... tp di tgn kita ok la.... fhm kot...