Wednesday, December 10, 2008

~Menu Pagi~

Menu pagi adalah CAPATI.... sodap o0o0o capati sini....

hampa tengok ada brapa pinggan.... untuk 5 orang okey.... tadi keluaq dengan keta kak Abby.... yang join kak Abby, kak Wahid, Ina, Ayu dan aku.... kedai tue kat jalan mana aku tak tau.... yang aku tau dekat dengan kedai mamak ramzan dengan dekat dengan restoran kapitan.... kedai tepi jalan ja.... pic tue tunjuk capati duk terlipat.... ada 2 keping okey.... tapi yang syok nya.... aku, kak Abby dan Ina tambah 1 lagi.... jadi laa 3 keping makan.... minum lak nescafe tarik.... terus mengah okey.... wakakaka... tue laa namanya makan tak ingat dunia.... CCTV ada.... saja aku keluaq tak rekod buku.... nak tengok dia rekod ka tak.... atau kes sama nama aku sorang.... kalu laa berlaku lagi.... duk nampak aku nak kena jumpa PENGARAH.... aku pulak nak jadi batu api besaq nak p report....

7 comments:

yue said...

hahahahha....
kalo makan tak tambah bukan budak bahagian jalan lae namanya....

Umi Admar said...

Amboi makan 2 keping tak cukup tambah 1 bis tu mengah. Kalau tak tambah tak dipanggil nughul hahaha

nurul said...

yue = tau tak pa... jalan².... cari makan....

umi admar = hahahaha... makan ikut nafsu....

Umie said...

dah lama tak makan capati...sedapnya nengok capati korang nih...huhuhu

nurul said...

mmg sedap... capati makan lak dgn kuah sardin.... fuh....

Faisal Admar said...

chek oi... nak pi jumpa pengarah masuk keja 8am... ada kat tempat tak 8am? kalau takdak buat kena bambu saja kot satgi. isk2.

mamak kat dengan ramzan tu mmg sedap. abg panggil mamak botak. tapi skrng susah nak pi sebab dah insaf.

nurul said...

faisal admar = nak kena biaq ramai²... nie mcm kes berat sblah.... cek pggl mamak botak gak...