Friday, December 05, 2008

~Esok Cuti~

Esok sabtu dah cuti.... lega rasa.... ari nie asyik menguap ja.... ngantok tahap cipan dah nie.... ari nie CCTV tak dak.... so geng aku ramai gak yang blah balik.... merdeka laa dah CCTV cuti.... kalu melayu cuti tue lain la kan nk raya.... nie CINA CINABENG pun nak cuti.... opsss baru aku teringgat anak dia kawin.... malang sungguh sapa jadi menantu dia.... member yang blah pun yang mana duk jauh.... kali nie cuti lama skit.... sabtu, ahad dan isnin.... isnin RAYA HAJI.... kepada sesiapa yang pie mngerjakan haji.... sama² laa kita doa selamat pie dan selamat balik.... bila laa masa aku akan tiba....duk taip n3 nie pun duk menguap.... kalu laa dapat bantal sampai esok pa aku tido.... pu3 selsema okey skit.... tapi batuk pulak.... batuk macam nak muntah.... tah la.... cuti 3 ari nie lega leh duk dengan pu3ku....

8 comments:

*ayu* said...

yay! cuti..
selamat eiduladha..

nurul said...

selamat aidiladha yea...

kuIna Jentayutiara said...

SLMAT BERCOTI..
Slamat berhari raya...

nurul said...

selamat ari raya aidiladha!!!!

Faisal Admar said...

Jangan guna perkataan yang kesat :) Kata-kata melambangkan keperibadian seseorang ok? Banyakkan bersabar.

nurul said...

faisal admar = dh tak larat nk sabaq....

Faisal Admar said...

hmm sabar separuh dari iman kan? yang separuh lagi tu pun tak pasti kat mana... takkan yang lagi separuh ni pun nak padam juga? :P

nurul said...

isk sejak bilaa laa faisal admar nie jadi ustaz..... :S geram tahap maximum... so x leh tahan...