Tuesday, December 30, 2008

~Dinginnya Di Pagi Hari Sabtu~

Apa program ari sabtu??? banyak program o0o0o.... pagi² aku dah mula malas.... perut lapaq.... so duk umah nganga tengok tv.... last² aku dengaq kat dapur bunyi macam orang masak.... dengan kerajinan aku bangun nak pi jenguk....

Wahhh.... maggie goreng SEDAP.... aik... hotdog tak goreng...? sapa punya kerja tangan nie....? Nie laa tukang masak yang handal membuat maggie goreng.... tak lain dan tak bukan hubby kesayangan aku la.... dia kalu masak ikut mood.... ni mood rajin campuq malas sebab tue tak goreng hotdog dulu.... tapi yang bestnya hubby potong cabai kering dengan cabai melaka masak sekali.... fuhhh pekena tue sampai berpeluh ketiak o0o0o0.... podas nak mampoih.... tapi syok kena pedas²..... sampai cerry berry (cirit birit).... wahkakaka..... pu3 tak bole makan maggie so aku buat la kat dia roti bakaq buh butter dengan gula.... dengan kusyuknya dia makan dengan penuh perasaan....

nie laa si kecik penghibur hati.... Pu3.... tengok la dengan seluaq katok dia.... tengok la muka dia tengah makan... abis okey 2 keping roti....

Tengah hari ada kenduri pulak kawan aku time zaman kanak² Rebina.... dia buat kat RECSAM.... lepas pie kenduri tue aku tembak pulak pie kenduri kat Seberang Jaya.... Adik angkat aku pulak kawin.... pie balik jambatan kena berketoi.... jem gila babi.... nasib bukan aku yang drive....(bising macam aku yang drive) hubby aku laa yang kena getah.... tapi tak apa sebab demi adik angkat aku hubby aku yang kena.... wahakakaka.... tapi aku snap pic guna hp hubby aku.... esok laa aku update gambaq kawin dia okey.... terlupa nak ambik....

4 comments:

Faisal Admar said...

hahahahahah sampai ceri beri terus. boleh ka macam tu. jangan makan pedas sangat tau. nanti kena buasir. ha!

pu3 makan style apa tu kangkang kangkong.

nurul said...

faisal admar = kadang² ja makan pedas macam tue...

tue style dia tengah kusyuk....

ita.itu said...

sdpnye aku ngk maggi goreng ko nok..mcm kena buat balik ni

nurul said...

:D... memang sodap... paberet tue...