Tuesday, December 30, 2008

~Dating Ari Jumaat Lepas~

Dating??? dengan skandal???? wah... Gossip panas tue.... tak aih.... dating dengan geng aku jugak arr nama dia Syafiza Azura nama galmour SYASYA.... jumaat tue tak ramai yang mai keja ada laa dalam tak sampai 10 orang.... so aku bt ofis nie macam mak bapak aku punya okey.... dah la masuk lambat tengahari pi melantak jauh nun di sana.... masuk lunch pun lambat.... sempat lagi ambik gambaq okey... kiranya ari nie aku buh gambaq penuh dalam n3 nie.... hampa suka ka tak hampa kena tengok okey.... aku lunch kat Gurney Plaza....
1) Gambaq kat tisu.... nama kedai tue.... sebelah starbuck.... 2) 1st dia bawa mai salad.... okey jugak....
3) lepas tue minuman melon ice blanded
4) bolognes cheese bake.... nie laa yang kawan aku oder untuk aku.... dia kata sedap.... tapi memang sedap.... 5) pencuci mulut.... puding manggo.... nie pun sodap gak.... Tengah duk syok makan bole ka Sya² nie duk buat lawak.... hampa tau apa dah jadi...???

Hampa nampak tak apa aku nak tunjuk??? tue buah limau dia tergolek dari gelas dia.... wahkakaka.... dengan nak cover nya dia nak angkat buh balik.... aku kata tak payah biaq ja....:) lepas tue selesai segalanya dia pun mintak bil....

dengan harga tue aku rasa memang berbaloi.... lagi berbaloi sebab Sya² belanja aku.... sebab aku ada gak kadang² tolong dia TUT..... biar la rahsia.... THANK YOU SO MUCH MY FRIENDS.... semoga hang murah rezeki....

4 comments:

Faisal Admar said...

comeynya sya ;)

nurul said...

faisal admar = mau ka?? dia janda x dak anak... muda lagi....

kobis said...

banyak la janda ko..... bini org tu

Jess said...

nampak sedap jeh makanan tu.
harga pun bukan mahal sangat

From Jess
http://kidsislands.blogspot.com/