Thursday, December 11, 2008

~Cerita Kemarin~

Aku nak stori pasai kemarin.... balik keja aku balik dengan INA.... kami singgah TESCO kat gelugoq.... dia nak bayar duit kad dan aku pulak nak beli barang nak buat agar² susu.... tapi bukan aku yang nak buat.... INA yang nak buat.... esk aku nak buat kenduri kat ofis UMI dan ofis aku.... saja.... skali laa aku beli barang aku nak buat stok kat umah....

~Bukan banyak mana pun~

dah beli barang beli pulak waffer LEMONG.... lupa nak snap lak.... aku beli blueberry campuq dengan coklet.... aku beli kat hubby aku.... paberet dia tue.... lepas tue terus laa pi bank HONG LEONG kat tingkat bawah....

Baju ijau tue laa INA.... hampa nampak tak pompuan yang 2 orang kat mesin aTm tue.... punya laa lembab.... kat 20 minit kena tunggu... mesin tue pun lembab padan la dengan maknya nie pun lembab.... naik lenguh kaki² nak tunggu....

8 comments:

IN said...

tu bukan wafer lemong la....LEOMAG..apa punya rturrrrrrrrrrrrrr..

yue said...

hahahha... eja pon salah

citer ler bende laen ker?..pasal kek ker?....ini "atm" pon jadi....huhuhuhu

nurul said...

IN = silap ma....

yue = kek??? kek apa lak??? :P

ita.itu said...

kalo aku la..dah lama aku sound siot..hehe

Faisal Admar said...

salah orang ka salah mesin? get your fact right

nurul said...

ita.itu = 2 la pasai... nsb bkn cek yg duk beratoq...

faisal admar = dua² salah...

yue said...

citer pasal ur bestday kek lew...
oPss..tepecah rohsia...hehehehe

nurul said...

yue = dh stori la....