Wednesday, December 03, 2008

~Budak Rajin~

Nie ada laa budak rajin.... nama dia FARAHDINA dia duk buat kostej betoi ka aku sebut ek.... hentam kromo arr....

Tue la kawan aku.... rajin kan??? lepas nie dia nak kawin bole laa buat sendiri bunga teloq.... dia nie PA BOS BESAQ okey.... tue bos dia tak dak laa dia duk bt keja lain.... nak kena report nie.... nak jadi CCTV.... tapi dia bukan budak ofis aku.... cuma budak skolah aku ja.... sekarang dia dah keja kat Selangor.... saja nak buat havoc.... wakakaka....

8 comments:

IN said...

Dia buat camne?? suruh dia ajaq sikit...boleh aku buat utk kenduri plak??wakakakka

nurul said...

sat nnti aku suh dia buh dalam n3 dia.... hg add laa link dia....

Hidayah Admar said...

apa benda tu ?

nurul said...

alaa yg duk buh kat baju kenduri kendara tue....

Ms.Diee said...

oit cek..kosaj la..bukan kostej..ape punya turrrr...haha...nak blaja...bak mai limaposen....:D

nurul said...

ms.diee = elee limopuluhsen x dak masalah la... x reti nk sebut....:D

Faisal Admar said...

Hmm. Waktu kerja buat kerja lain? Takde kerja ke :P

Kalau ada kerja tapi buat benda lain berdosa tau :P

nurul said...

faisal admar = sebab tak dak keja laa bt keja lain... maknanya tak mau buang masa.... masa itu emas...