Tuesday, December 30, 2008

~Balik Kampung~

Balik kampung?? Kali nie aku balik kampung hubby aku kat JITRA.... jauh o0o0o0.... sian pulak kat tok dia.... tok dia duk gaduh lama tak balik.... besa la nak main dengan cicik.... sebelum balik kampung tue sempat lagi aku snap pic....

Adoi.... bulat pulak dah muka aku.... tapi apa aku heran.... muka aku.... aku punya suka la.... bagi aku dah comei....(masuk bakul angkat sendiri) hampa tengok anak aku si pu3 nie.... aku duk panggil suh tengok hp.... yang dia duk kalut tengok atas kat flat tue.... duk tengok orang.... muka kami dah naik letih.... ahad tue ada kenduri kat dewan apa tah kat depan Hospital Lam Wah Ee.... sepupu hubby aku kawin.... pie tengah ari.... petang balik.... malam pulak lepak kat umah mak ngah hubby aku.... anak mak ngah yang kawin.... lepas sampai laa kul 2 lebih dekat 3 jugak laa.... sebab apa duk tengok vcd adik ipaq aku yang masuk bintang kecil.... dia menari dapat no 3.... dapat duit, hamper, tiket berjalan dan macam² la.... tahniah untuk adik ipar aku okey.... sebelum terlambat aku nak nyanyi untuk adik aku Hidayah Admar HEPI BESDAY TO U.... HEPI BESDAY TO U.... HEPI BESDAY TO DAYAH.... HEPI BESDAY TO U.... semoga panjang umor dan murah rezeki.... dah besaq dah adik aku sorang nie nak masuk 18thn.....

*****Continue*****

Dengan semangatnya aku mai keja dari kampung.... bangun awai pagi.... letih nak mampoih.....

9 comments:

Faisal Admar said...

mak ai cute nya pu3!!!

ita.itu said...

nok ko mmg comel nok..hehe.gebu jek..hehe

nurul said...

faisal admar = like mother like dauhgter arr...:P

ita.itu = nok? sapo yg comel nie???

arifrusli said...

hello! thanks for visiting my blog. i have added a link to ur blog as well. nice to know.

nurul said...

arifrusli = welcome..... nice 2 meet u yea...

Green Mosquito said...

kak !!
bj tuh macam kenai ja..
hahaha...
rajin na p keja...

nurul said...

Green Mosquito = shuttt jgn habaq kat orang baju tue k... kena rajin arr cuti dah abis ma...

Miza said...

happy belated birthday!!!

Leenoh said...

Jitra tang mana Tok Kesop,Kok Pelu,Malau atau Tanah Merah.

Tiga kampung yang sebut dulu tu depa pandai cakap Siam, kalau kita pi situ mesti kita tumpang sekaki.Baguslah pandai banyak bahasa, Nabi pun kata macam tu.

Nak tau pasai tu cuba baca sejarahnagarakedah.blogspot.com saya pun baru jumpa, rupanya orang kampung saya tulis.

Wassalam.