Thursday, December 04, 2008

~Bab Makan~

Blog aku nie asyik cerita pasai makan kan.... sebab aku nie jenis yang suka makan.... suka ati la kalu aku nak cerita pasai makan.... awat hampa nak kata patut laa aku gemuk sebab suka makan.... memang la kena diet gak sebab untuk kesihatan.... tapi bagi aku.... kita bole makan selagi penyakit tak mengundang dalam idup.... bila ada darah tinggi dah tak bole makan benda yang bole bagi darah naik.... kalau ada kencing manis lak dah tak bole makan benda manis.... sebab tue laa kita kena nikmati makanan selagi kita bole nikmati.... so pagi nie aku makan roti canai dengan kuah daging kat Transfer Road dengan nescafe tarik.... maveloussss...... untuk orang penang.... gerenti hampa tau kan....? tapi makan kat tepi jalan.... yang nak jaga standard tue harap maklum laa lebih baik tak payah pie makan.... sebab tempat tue tak sesuai untuk hampa....

tue la geng ofis aku.... yang baju ungu tue ABBY.... garang o0o0o.... dia bila ja ngandung mesti garang.... mulut pun LAZER.... wakakakaka.... aku snap sekeping roti ja.... sebab lepas tue tambah sekeping lagi.... tak cukup 1.... kena oder 1 per 1 baru syok makan panas²....

5 comments:

kobis said...

nak balas dendam la tu.....

kobis said...

kot mane pun makan la ikut suka.... jangan memilih..... lebih baik tepi jalan dari pada restoran tapi tak sedap

nurul said...

bkn balas dendam.... tp kenyataan...:D tul tue... restoran tak semuanya sedap...

Faisal Admar said...

Makan pukul berapa tu? Patut la CC marah :)

nurul said...

faisal admar = abg nie mcm cc pulak... p awai laa... mkn² trs balik opis....