Wednesday, November 26, 2008

~Stori Sabtu Lepas~

Hari tue kan aku ada stori pasai kenduri EX Faisal Admar.... hampa ingat tak....? so sabtu tue aku pie la kenduri kat Alor Setar.... yang pie kenduri.... aku, umi admar, hidayah admar, dy dan pu3.... masa pie aku drive.... tapi sungguh malang nasib aku.... tengok laa apa dah jadi....
~Snap Dulu Muka Aku Yang Macam Terung Bulat
Hampa nampak tak??? jambatan jem okey.... 2 jam 45 minit!!!! SHITTT!!!!!! penat okey sakit kaki.... lenguh pungkok aku rasa cam naik kematu kat pungkok.... ada xcident.... faisal admar baru duk balik dari kenduri kawan dia so dia nampak laa ada xcident trailer.... 2 ambulans.... panjang berjela.... nasib baik laa bawa keta auto.... tue pun semua duk sumbat nak potong memotong.... aku x bagi peluang langsung.... jangan mimpi di tengahari!!!!!!!! masalah jambatan nie tak akan selesai!!!!!

8 comments:

Faisal Admar said...

Adoi la... part *tut* takyah la sebut :P Abang tak pi sebab ada kenduri di Sungai Petani dan Seberang Prai.

nurul said...

bior laaa sbb TuT... alasan bole diterima.... wakakakak.....

ita.itu said...

adoila..terung bulat ko ckp..haha

nurul said...

cuma tengok terung bulat n muka kite...:D

Faisal Admar said...

Terung bulat? Hmm. Doraemon? Hmm.

Hidayah Admar said...

nugget kot ? hahaha
sampai mengantuk dok dlm keta.
nak p kenduri mcm nak pi vacation ja.

hahaha !

Green Mosquito said...

huhu...
nak p kenduri tu pon byk dugaan..
;p

nurul said...

Faisal Admar = terung bulat ada bujur skit... kalu doraemon bulat sgt.. wakahkahkah...

Hidayah Admar = nugget??? nak kena dh drumstick nie...! tue la nak p Aloq Setar macam nak p KL.... malang sungguh...

Green Mosquito = dugaan datangnya dari Allah... kita sebagai hamba patut tabah menghadapinya... :P

p/s : bab nak kutuk mengutuk serah laa pada keluarga ADMAR....