Wednesday, November 26, 2008

~Stori Lama~

Sori laa kengkawan.... ari nie aku nak stori crita lama.... sebab lama aku tak update.... bz skit.... ari jumaat ari tue(yang lepas) time balik keja aku balik dengan Faisal Admar dan Umi Admar dan sorang boss Faisal Admar.... kami singgah makan kat Mee Mamak Jelutong.... bersebelahan dengan Shell.... dia jual guna keta tolak(roda tiga).... semua makan mee goreng.... aku minum sirap limau.... nak potong lemak....:)

Jeng² aku makan clear okey.... hanya tinggal kulit limau jek.... lagi satu.... hampa nampak tak pic yang pompuan pakai baju kuning tue.... nampak tak kat kepala dia? ada 2 kuntum bunga raya okey.... wahkakakak.... kerek gila....lepas tue duk buat jambu.... kononnya dia paling cun duk control ayu.... nie aku nak snap punya susah sebab dia duk tengok area aku....

7 comments:

* ayu * said...

ahhahaha..
macam kawan soleha lam citer soleha tuh ek?
mmg lawak la...

maintain jer cam dia cun ek?
ahhahaa..

nurul said...

ha'a... hampeh tul... besar tau bunga raya kt kepala dia....

Faisal Admar said...

Hahah Sal Bunga dalam gambar orang tua miang tuh! Tapi Mee Goreng Jelutong tu memang superb! Jumaat ni pi lagi? Haha

IN said...

nurui senget

nurul said...

faisal admar = jumaat nie??? bole bole bole... nk makan 1... nak bungkus 1... mavelous.....

in = oit... bukan aku yg senget laa minat bunga raya yang senget... wakakaka....

Hidayah Admar said...

gila clear !

pompuan tuh nmpk mcm Tante Titi dalam cita Olivia la...
Hahahaha ! KEREK !

nurul said...

Hidayah Admar = wakhakakakakaka..... tau tak pa... memang kerek okey... aku tak bole terima hakikat.....