Thursday, November 27, 2008

~Shoping Kecil²an~

Hari nie aku shoping skit.... besa laa nama pun pompuan.... aku p prangin mall mata lip lap lip lap kena beli jugak....

~Kasut Rama²~

jangan tengok lama² kaki ku yang cantik.... (perasan sat) duk jalan² nampak laa pasu ada taik katak....wakakakaka.... ala bukan taik katak tapi macam bola yg bole kembang tue....

cantik okey.... tapi aku bukan bole beli pun.... satgie si pu3 kecik tue bt cokelat atau dia tepis skit trus aku yang menangis.... :)

9 comments:

Ms.Diee said...

nurul...dlm ofis ladyD ada banyak crystal ball tu..ladyD suke..ada mcm2 kaler..nti ladyD upload dlm blog k

Faisal Admar said...

Necessity vs Necessary :)

Hidayah Admar said...

kasut kat dayah tadak ?

Green Mosquito said...

lor... beli kasut lg...
sat hilang kuar suma sumpah seranah...
ekeke... kasut simpan dalam umah...

nurul said...

Ms.Diee = :D nurul suka tengok tapi tak suka pegang... rasa lembek²... geli gemelan..

Faisal admar = ????

Hidayah Admar = bulan nie x dak apa.... tue pun terpaksa sebab nak p kenduri x dak sandel.... uwarrrr...

Green Mosquito = smp ja umah kak terus buh dalam almari.... bdk² yang curi kasut dh x nampak... maybe kena antar skolah jahat kot... padan muka!!

kobis said...

takat nak tayang kasut br tak pe lg. ni nak tayang kaki yang bercekam tu... eeeeeeee

nurul said...

hello.... kaki ku cantik dan wangi okey.... mana tau kaki ada cekam??? tgk betoi².....

Faisal Admar said...

Kemahuan vs Keperluan

nurul said...

hahahhaa.... x brapa nk paham maksud abg