Tuesday, November 11, 2008

~Sedey~

SeMalam hubby aku ajak kluaq dating....dia ajak pi tengok wayang n makan².... nasib baik aku tak siap lagi.... masa hubby aku on the way nak balik umah dia suruh aku siap sedia.... tp masa aku nak siap adik² ipar n mak mertua aku sampai umah.... depa nk tengok ASTRO kat umah aku.... sebab astro umah mak mertua aku ada problem.... disebabkan ASTRO aku tak jadi kluaq celebrate okey.... so aku tido awai.... merajuk punya pasai berASMARADANA pun tak mau.... Ari nie pulak kat ofis aku CC(Ketua Kerani) atau (Cinabeng Cipan) wahkahkahkah.... memamg sesuai gelaran macam tue kat dia.... hampa tau tak dia nie kerek skit.... mentang² laa dia nie CC dia berlagak o0o0.... dia buat (OB) Ofis Boy aku macam kuli barua.... ofis aku nie ada 2 tingkat dia punya suruh OB nie turun naik dekat 20 kali untuk kepentingan dia.... tp OB nie budak baru masih takut² nak melawan.... aku dengan seorang lagi kerani memamg dah kaki melawan.... sampai dia anti dgn kami dan ubah tempat kami jauh dari dia.... Fuhhhhh lega ati, hempedu, jantung sampai ke tulang itam okey.... tp bila mai pulak TA Kanan dengan TA Tertinggi tempat tak cukup untuk depa.... duk nampak aku dengan kerani nie akan jadi mangsa (Cinabeng 2...) tp kami tetap akan pertahankan dara dan kesucian kami....:) aku nak snap pic CC nie pun payah.... dia jalan laju macam kuda....

5 comments:

Hidayah Admar said...

jgn sedeyh2.
arini jadi tak ?

Faisal Admar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nurul said...

hidayah admar = x jadi... hanya BERASMARADANA okey...

faisal admar = cek abe.... komen jgn lazer... bahaya den... :p

Hidayah Admar said...

haha. galak !

nurul said...

galak tue yg syok....