Friday, November 28, 2008

~Offer~

Hari nie dengan esok ada Offer kat Gama.... sempena kristmas.... aku n the geng apa lagi.... pie serbu arr....

tue member aku tengah duk tengok kasut.... aku tengah ambik gambaq.... wakakakaka.... aku hanya beli berus gigi untuk pu3ku.... lepas abis membeli belah.... perut lapar.... serbu pulak kedai roti....

sementara duk beratoq nak bayaq snap dulu gambaq roti.... asyik tuan roti ja.... semua tue bukan aku sorang okey.... aku punya yang ada hotdog.... yang koko tue Ina n yang donut Abby punya....

OTW duk balik semua duk lapaq.... terus pie makan bihun goreng kat sebelah gama.... dulu laki masak.... tapi sekarang orang lain masak dah tak sesedap dulu.... tapi abis gak laa.... semua duk lapaq....:D

8 comments:

Faisal Admar said...

Sedapnye tengok roti. Doughnut tu favorite tapi cuba baca sini. Takut tak? Hmm pandai adik abang berjimat. Ni bangga ni! ;)

nurul said...

kena berjimat la.... nafas pun dah tak berbunyi.... yang kes makanan dengan cancer tue bukan dh ada ka?? bahaya kan.... makan tak selalu bole kot??

TuN TeJa said...

skang nie musim offer sana..offer sni...kna pndai2 tahan nfsu nak mmbeli belah lah ye..hehe..

nurul said...

tue laa... nak tahan nafsu payah... tapi bila dh kering terpaksa gak ler...

kobis said...

tu ade doughnut yg dia tak tunjuk lg. betul tak ina......

nurul said...

oit... mana ada doughnut.... doughnut aku ada ar.... wakakaka....

IN said...

ya betuiiiiiiiiiii...malu-malu tenuk plak.....

nurul said...

apa yg nk malu pulak ina woiii....