Monday, November 17, 2008

~Nak Menjawab~

Hari nie baru aku free nak jawab TAG EJ.... sori akak lambat jawab.... biasa laa nak kena tunggu pc ofis.... kalu nak beli laptop pu3 nanti control abis....:D

~Wahh.... Nampak Tak Gambaq Blog....??~

~Semak Samun~

~Tak Dak Privacy~ ~Printer Curi~

Bole pic last skali pinter curi.... sebenarnya pinter tue ada stori.... tapi biarlah rahsia jiwa dan raga aku.... bukan apa aku malas nak stori nanti buat aku tambah dosa.... bab printer nie la aku gadoh lagi dengan CC.... tapi akhirnya jadi hak aku jugak.... sori laa kepada penonton.... tempat keja aku sempit skit.... sebab tue tempat aku semak....(malas nak kemas okey) disebabkan dah kena TAG terpaksa laa ambk jugak....

Sekarang akan ku TAG kan kepada

Faisal Admar,

Mama Aqilah,

Yanie

So... sila O sila laa jawab yer.....

10 comments:

PuteriSatu said...

Salam nurul..thanks sudi ziarah blog akak...akak linkkan blog nurul ye...

Puteri sape nama comel banget...

Hidayah Admar said...

huhu. gila semak !

gambaq cc kesygan tadak ??

nurul said...

hidayah admar = tengok laa pic masa jamuan kan ada pic CC bengong 2....

puterisatu = puteri kite laa...:D

Faisal Admar said...

haha tempat uduh gila! isk kena tag lagi.
ada 30 tag kot belum buat adoi!

nurul said...

tempat uduh pun masih beraannnn untuk tunjuk okey.... faisal admar sila jawab tag dari keluarga admar... ada berannnn???

Green Mosquito said...

semak gila tmpat tu...
sbb printer pun kena gaduh2 ke...
haih !

nurul said...

semak kan??? tapi beraannn tue yg buh gak... printer tmpt kak nazak sbb tue kena gaduh baru leh dapat...:)

pearlEJ said...

hihihihi.,... mekasih2 sebab sudi gakk buat... :D

nurul said...

sama² akak... n tima kacih gak sbb sudi TAG...:)

Faisal Admar said...

dh jawab keke.