Friday, November 21, 2008

~MooD~

Yahoo...............................
keja aku dah abis.... lega, puas ati, usus, tulang sumsum.... segalanya.... tapi keja hakiki tak abis lagi.... letih o0o0o bila ngadap pc buat keja.... tapi kalu ngadap utk lain orait jek.... esok cuti tak tau nak pie mana.... sekarang tengah nafas kot mulut.... kalu berjalan kena nafas kot mata jadinya MATI....:) ada tak manusia yang tak menyusahkan orang??? memang tak dak.... tapi yang kat ofis aku nie jenis menyusahkan macam cipan okey.... maksud aku orang yang aku ANTI.... hampa tau kot sapa.... sabtu ahad nie banyak kenduri.... esok ada kenduri EX-FAISAL ADMAR.... ahad lak member ofis aku punya anak.... bila agaknya Faisal Admar nak kawin....
p/s: Sesiapa yang masih solo dan pandai masak sila laa risik² kat aku.... aku nk interview untuk Faisal Admar.... bakal kakak iparku....:P Harap Maklum-

7 comments:

Ms.Diee said...

ada borang yg perlu diisi ke nurul??online?thru pos?:D

pearlEJ said...

haaaaaa... elok gak tu tolong carikan.. hehehehe.... habaq kat dia, jgn dok bujang lama2... rugi wooo malam2 tidoq sensorang... hehehe..

nurul said...

Ms.Diee = kalu nak borang leh isi dengan adik dia....:)

pearlEJ = wakakaka... memang rugi... tdo berdua baru syok... dah gtau tue yang duk cari....

* ayu * said...

ahaha.. lawak la nurul.. siap nak interview lagi..
oh btw, sabar byk2 yer dengan orang2 yg tak serupa org tu..
dugaan tu.. pasti ada hikmahnya..
take care!

nurul said...

10Q yea ayu.... smoga da perubahan pd org mcm tue...

Faisal Admar said...

Haha adoi la! Lama tak masuk macam ni la pulak blog ni. Penuh dengan gosip haha! Pandai masak, suka baca buku dan suka tengok wayang. Sapa? Angkat tangan :P

nurul said...

faisal admar = tunggu... bila ada cek bg kenai na...