Wednesday, November 19, 2008

~Mengurut~

Stori nie ari ahad n isnin.... tapi aku baru nak stori.... ari ahad tue petang time aku mandi.... aku jatuh dalam toilet.... jatuh terduduk okey.... sakit siot.... mai malam mula laa terbantut segalanya.... sakit punya pasai makan ubat n tido.... mai ari isnin nak pie keja pun tak bole....perut aku sakit.... maybe tempat beranak aku kot.... dulu masa aku lepas beranak 1 tahun aku main bola jaring.... dengan berat badan aku nie.... asyik tumbang arr.... dah tumbang sakit la.... sambung balik ari isnin punya kes.... aku cuti ari isnin tue dan pie mengurut.... aku mengurut kat BM(Bukit Mertajam) mak cik nie aku panggil MC(Mak Chak) dah tua.... umur dia lebih kurang 70 kot.... tapi dia urut power okey.... syok gila.... masa dia urut aku.... adoiiiii laaaaa sakit nak mampoih.... macam nak menjerit.... dia penaik balik tempat beranak.... orang tua² kata kalau nak game best kerap pie urut.... makan jamu kampung.... kompom game best.... nie aku duk pie urut.... mau tau arr nikmat tue macamana.... SEDAPPPPPP.... tapi sakit tue pejam sat arr kalu nak best.... bila dah power baru bole jadi macam DVD tue.... (Wahkahkahkah)

7 comments:

Faisal Admar said...

Macam blog green apple dan Ej saja neh?

nurul said...

huh??? apa yg sama lak???? sama tapi tak serupa kot...

pearlEJ said...

uikkkkkk?? apa yg serupa tu faisal?? ej tgk tak serupa pun?? hahaaaa...

yang... tang mana tmpt ngurut tu?? hahahahaha... nak try jugak laa.... jeng jeng jenggggg..... :D

Umie said...

best erk ngurut??..x geli ka cheq??? huhu..teringin tapi takut geli..hahaha

nurul said...

pearlEJ = tmpt urut tue dkt BM... dkt dgn sunshine lama... sunshine tue dah tutup... umah org... akak tahu x sunshine lama?? best mak cik tue urut....

umie = ada jugak part yang geli... tapi kena tahan laa kalu nk best....:) yang pasti memang sedap.... cuba laa urut... tapi cari yang tradisional....

akubudakjahat said...

tue la...org suruh hati2 tak dengaq..ha3

nurul said...

nk bt mcmana benda dh nk jd... kalu ati2 pun kalu nk jd... jadi jgk.... toi x??