Thursday, November 20, 2008

~Lunch~

Hari nie keja still banyak.... dengan kemalasan aku membuatkan aku boring nak buat keja.... ngantok laa pulak.... tapi cukup time lunch tanpa melengahkan masa dengan segera aku kluaq makan.... ari nie aku makan lunch kat kantin ja.... aku n the geng jenis makan syer².... maksudnya semua akan oder makan tapi semua akan bole syer².... bole macam tue....? nie laa pic aku snap untuk tengahari nie....

~Cucuq Bawang Dengan Sos Cili~

~Sunquick Ais~

~Ibu Ngandung~

~Mee TomLai~

~Mee Goreng Syer~

Ok.... yang cucuq tue ambik banyak dan makan syer².... lepas tue aku oder mee tomyam.... terlupa aku nak snap.... air sunquick tue aku punya.... sodap o0o0o.... yang mee goreng tue geng punya tapi syer jugak.... hahahaha.... mee tomlai adalah resepi baru.... geng aku sorang lagi dia makan roti bengali(roti tawar @ roti kulit keras) cicah dengan gulai ayam.... so yang ibu ngandung nie sudah teringgin nk makan mee tomyam aku dalam mangkuk gulai ayam tue.... dia ambik mangkuk gulai ayam tue buh laa mee tomyam.... tue laa jadi mee tomlai(tomyam+gulai=tomlai).... kiranya kami semua nie MPPP kutip semua makan....:D

2 comments:

Faisal Admar said...

Hati-hati. Semua tu dah ambil suntikan Hepatitis ke? Kalau tak baik pi check. Bahaya tau boleh berjangkit kepada baby.

nurul said...

ari tue time ngandung dh cek dh ambk...