Friday, November 28, 2008

~Kurang Ajaq~

Hari nie betoi² ari geram aku.... hampa semua nak tau pasaiapa....? pagi² aku dah gaduh dengan CC.... celaka, kurang ajaq, cibai semua yang sengkatan dengannya....
pagi nie aku bfast dengan umi.... aku masuk ja ofis.... OB(ofis Boy) bgtau kat aku CC tulis buku rekod keluar masuk ofis.... aku pun heran bila pulak yang aku masuk keluar ofis.... so untuk kepastian aku suh laa member aku tolong tengok buku.... check betoi ka nama aku ada.... tup... tup.... tup.... kompom nama aku ada dia tulis aku keluar dari kul 8.00-9.10pg.... apa kes nie.... aku pelik laa.... sebelum aku pie makan aku duk ada kat tempat aku.... aku duk sembang dengan sorang kerani.... aku keluar bfast dalam kul 8.30 @ 8.45 macam tue.... macamana dia bole kata aku keluar kul 8.00.... hampa rasa pelik tak...? mungkin dia ingat aku keluar dengan geng aku pi makan.... tapi aku tak keluar dengan depa ari nie.... aku pun dah panas telinga terus arr p serang....
Aku : CC! saya nak tanya sikit.... bila masa yang saya keluar kul 8.00?
CC : tadi saya lalu kat tempat u nak p bilik mesyuarat saya tgk u tak dak kat tempat....
Aku : jgn nak pembohong sangat.... saya tak pi mana pun kul 8.00 lepas punch kad terus duduk tempat sampat laa 8.30 @ 8.45 baru saya keluar makan dengan umi....
CC : mana saya tau saya tengok u tak dak.... lagi pun kemarin u masuk lunch lambat....
Aku : CC tanya tak sebab apa saya lambat???
~BERTENGKAQ²~
~~~~~
~~~~~
~~~~~
~~~~~
Aku : CC nie tak dak keja tapi duk cari keja.... kalu setakat nak tulis sapa keluaq semua saya bole tulis....
CC : tak pa laa u tolong tulis untuk semua....
Aku : (dengan nada kuat) TOLONG SIKIT saya banyak keje bukan macam CC tak dak keja duk cari keja!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hampa tau apa jadi lepas tue.... sorang bos nie dah pi kata kat dia.... lepas tue CC suh aku dengan CC p jumpa bos besaq.... duk dalam bilik....
hampa rasa dia kurang ajaq tak.... dia siap bawa radio tape yg orang duk guna nak tape tue.... dia nak rekod apa aku cakap.... last² aku yang rekod guna hp aku.... padan muka hang duk buat sial sangat dengan aku.... last² bos suh minggu depan buat buku rekod baru.... keluar mana pun kena rekod.... nak buat naya kat orang baru ada akai!!!

2 comments:

Faisal Admar said...

Bawa bersabar. Diam lebih baik dari berkata-kata. Tuhan ada... ;)

nurul said...

dh diam lama... tapi melampau sgt.... kurang ajaq sapa bole tahan....