Wednesday, November 12, 2008

~KeCian~

Kemarin(semalam) time balik keja aku ingat nk balik umah terus nk kemas umah.... biasa laa umah ada anak kecik macam kapal pecah.... jangan kata aku malas.... cuma aku kurang rajin ja.... bole macam 2...? bole ka tak bole ka aku x mau ambik tau.... yang aku pasti aku nak masuk dalam bakui nak angkat sendiri.... mampukah aku?? wahkahkah.... okey sambung balik pasai nk kemas umah.... aku sampai ja umah aku masuk ja pintu tengok² jeng....jeng....

~Lantai Dah Ada Sabun~

~Suami Sapa Laa Yang Rajin Nie~

Oit.... jangan tengok lama².... nanti aku cucuk mata dengan garfu.... PAPA.... jangan tunjuk lama² bontot tue.... Geram eh tengok.... macam nak pi terkam ja.... PAPA buat keja dulu.... sat lagi kita merendek sat na.... MAMA bagi upah baaaaiiikkkk punya.... time kul 6 time aku tengok tv 2.... gambaq OLIVIA.... so time hubby bt keja aku syok punya duk tengok tv.... sori papa....

6 comments:

Hidayah Admar said...

ohh patot la tiba2 rasa nak cium ja lantai tuh..
patot la best ja dok meniarap....

oiii ! ada ka boh gambaq PAPA pu3 pakai boxer ja...
tak censored toi !

nurul said...

lorr... relax la...
tuh nasib baik buh pakai boxer....
kalu x pakai apa mcmana???

Faisal Admar said...

isk. kalau abang dah lama bini kena jadik bibik! abang kan raja bersiong. muahahaha

nurul said...

isk... tak tau laa sapa nk kawin dgn abg... malang sungguh nasib dia kena jadi bibik.... nasib baik laa adikmu dapat suami yg rajin....

Faisal Admar said...

haha kawen dgn ida la senang. dah mmg sah² bibik hahahahaha!

nurul said...

eee.... apa kelas beb.... meh cek rekeman anak dara suntin... nak?