Friday, November 14, 2008

~Jamuan~

Hari nie ada jamuan perpisahan.... bos aku dia kena tukaq pie ibu pejabat kat KL.... so kami semua buat laa sikit jamuan.... jamuan sederhana ja.... kan hari tue aku stori pasai CC aku tue.... jamuan nie dia yang handle.... pagi nie biasa laa duk buat kalut.... bole ka sapa pun tak tolong dia buat persiapan.... semua buat bodo ja.... termasuk aku.... aku tengok semua duk buat kalut buat kerja sendiri.... padan muka dia.... lagi pun bos aku nie ramai yang tak berapa setuju kepala skit.... sebab dia suka dengar cakap CC.... apa pun aku tak mau ambik tau.... sekarang aku nak kena keluaq ofis sat.... kemarin depa hadiah kat bos.... depa beli pen PARKER okey.... so skrg aku nak kena keluaq pi tulis pulak kat pen tue.... tak larat tapi harus berkorban...:)

No comments: