Sunday, November 09, 2008

~Adoi~

Ari nie ari aku diduga.... huhuhuh.... Faisal Admar telah Tag aku.... 1st time mau jwb o0o0o.... tp sekarang aku bz.... dan aku tak sihat.... dh dekat 4 ari aku sakit kepala tangkap sampai tengkuk.... macam orang darah tinggi atau darah rendah.... aku nie nk kata ada darah tinggi tak penah pulak darah aku tinggi sbb darah aku slalu rendah.... smp penah skali aku kena makan ubat untuk bagi naik darah skit.... tambah time ngandung dulu lagi la.... mula2 tekanan darah rendah.... lepas tue bila kandungan aku 4 bulan nak masuk 5 kandungan darah pulak rendah...:) kerek toi.... esk dh nk keja.... boring laa.... hmmm.... Aku ada benda nak stori nie.... bulan nie period aku tak mai2 lagi.... dah lebih seminggu.... aku pun bt laa check-up sendiri.... ala.... pregnantcy test.... tapi 1 line ja.... so kira selamat lagi la.... maybe period aku pun pening macam aku.... period tak mai tak pa.... asalkan 1 line.... kalu 2 line aku lagi bertambah pening.... biasa laa puteri pun duk kecik kenek lagi.... hubby aku pun belum jadi Dato' lagi(berangan nak jadi Datin maa).... macamana aku nak ngandung lagi.... sekarang pun aku dh besaq macam tong drum.... nak kurus skit baru boleh nagndung pulak.... so semua nantikan PUTERI @ PUTERA JUNIOR....:(wahkahkahkah)

11 comments:

Faisal Admar said...

kalau ada sorang pun financial tak stabil tambah la lagi 5 orang. mesti financial akan stabil :)

cuba pi kursus family planning. miza pun ada uruskan kalau tak silap. banyak benda boleh buat untuk plan pregnancy. kalau kita serah pada rezeki boleh... kalau dapat 20 pun jangan lah complaint :)

orang yang duit banyak macam azali pun anak sorang baru dari tahun 2004 sampai sekarang. mewah anak dia dapat macam-macam :)

kesian kan puteri kalau bila ada adik dia dah tak semewah sekarang? :)

p/s: setel kan segala hutang dulu baru fikir nak tambah anak. buku log pun confirm dah tak tulis dah kan? hmm.

Mommy Lily said...

salam perkenalan

bahaya juge selalu sakit kepala kan. gi cek doktor ye

nurul said...

faisal admar = mmg pun nk tggu bg semua ok baru nk tmbah... dun worry....

nurul said...

mommy lily = thx yea sudi intai blog kite... 2 laa rs cam nk kena jmpa doktor nie....

mummysyafie said...

kiter pun selalu darah rendah...selalu rasa pitam²..

salam ziarah erkk..nanti kiter link awak gak tau

Faisal Admar said...

suruh la dayah buat counter visitor tuh. baru la boleh tahu berapa orang visit huhu.

Hidayah Admar said...

jgn buat pasal eh.
putera plak ?
huhu. new entry pls ?

p/s to FAISAL : mmg nak buat, tp kak takmau kasik pass lg :P

nurul said...

mummysyafie = mcmana nk stle masalah darah rendah ek... adoi...

faisal admar = 2 dh bg kt dyh pass nk suh dia bt...

hidayah admar = tlg bt yer cyg....

Hidayah Admar said...

done ! lalalala. :D

Faisal Admar said...

okek 10 visitors!

nurul said...

faisal admar = dah maju okey...

hidayah admar = 10Q yea... nanti akak lanje roti canai 1....