Sunday, October 19, 2008

~Tenggelam Timbul~

Aku nie mcm biskut Chipsmore... wahkahkah... sekejap ada... sekejap tak dak... tp tak pa... skrg aku dh wujud balik... aku bz laa skrg nie... keja byk... pu3 pulak tak brapa sihat sejak kebelakangan nie... maklum laa naik gigi...
aku nk mulakan stori aku...................
Hari Raya tahun nie sungguh sedey okey... macam nak nangis tak mau berenti... tau tak apa yang berlaku...???
Baju raya tahun nie tak siap... baju aku dgn anak tak siap... MANUSIA YANG TAK DAK HATI PERUT... hby aku pakai sorang² baju raya... nasib baik aku ada baju adik ipar bg dan mak mertua bg kt pu3... BODOH betul manusia 2!!!!
Tahun nie hari raya pertama aku masak bihun sup... aku panggil famili aku, famili mak mertua aku, adik bradik belah ummiku n kwn² hby.... ramai o0o0 yg mai... penat jgk... tp nasib baik mlm 2 hby tolong basuh periuk semua... Alhamdulillah smua dh selamat...
GENAP 1 SYAWAL 1429

5 comments:

Faisal Admar said...

tu la. ada hikmah kot. lain kali jgn bagi dia buat dah ok? biar bayar mahal sikit tapi bagi kat cina. kadang2 kita nk tolong org melayu kita, end up kita yg sakit hati dan sedih.

Hidayah Admar said...

nasib dyh buat kat cina.
huhu ~ kerek betoi.

nurul said...

manusia.... tak pa laa... nk buat macamana... sedey...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alalalla...comey nyer bakal adik ipar ku..

muehhehehe...

nurul said...

wah.... pujian ikhlas dr kakak ipar nie...:) meh cek p maasuk meminang utk abg...