Thursday, September 18, 2008

~CoMe BaCk~

Aku kembali....... apa topik aku nk mula ari nie......
ari nie stori pasal Pu3 aku... pada 27/08/2008 Pu3 ku genap 1 tahun... kami celebrate kt rumah aku... famili aku dgn famili hubby aku... kami bt mkn KFC dgn kek SECRET RECIPE....simple jek.. tp meriah okey..! adik angkat ku syima mai jgk dgn tunang dia... time semua nyanyi lagu "HEPI BESDAY PUTERI" dia punya seronok.... mcm dunia nia dia yg punya... wakahkahkah.... masa 2 adik ipar aku dgn abg aku duk snap pic dia... bole.. dia senyum mcm tau² org snap pic dia... masa potong kek dia bt mulut mcm nk tiup lilin.. sbnrnya aku yg tiup... dia FAVOURITE kek okey.... dia dpt adiah... aku bt BARNEY, umi, mama n abah bg PIANO... abg bg TEMPAT TULIS DGN BUKU... dayah bg MOTOR KECIK.... syima bg BAJU MINNIE MOUSE.... ms dia dapat adiah sapa pun x leh main... semua dia nk main... tp maaf ler x dak pic nk buh... ms 2 aku tgh kalut dgn dia... tp mlm 2 bdn dia suam² kuku.... sian maybe nk bole apa² kot...
Keesokkan ....................
Dia demam sbb nk naik gigi atas.... sian dia gusi dia bengkak...

Nie time dia merenggek

Nampak x gigi saye....???

4 comments:

Faisal Admar said...

Tau update jugak rupanya... selepas 2 bulan. Happy Birthday Puteri!

Hidayah Admar said...

agak lama punya story baru nak post ?

ok la tu.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alalaalla...comey nyer GG dier...

(^_^)

nurul said...

comey ke??? gg kapak okey