Monday, May 26, 2008

~CuTi~

Berehat dirumah...

Ari nie aku bercuti dirumah... mak mertua aku berjalan dgn adik² iparku ke KUALA LUMPUR... so x dak sapa nk ngasuh puteriku... maklum laa last minit punya keputusan... nk mntk tlg adikku pun terkejut tergempar punya kes kesian pulak... jd terpaksa laa aku cuti... yg x bestnya cuti aku dh x byk... nk simpan sampai ujung tahun... skrg puteriku semakin lincah... aktif sgt anak daraku ini... bila aku balik umah aku.. dia ronda satu rumah... masuk setiap bilik.... fuhhhh penat nk hambat... merangkak laju drpd kita... nie laa pic terbaru dia yg suka bt idung mcm bau bucuk.... tgk nie time dia tgh panjat aku nk masuk bilik...

3 comments:

Faisal Admar said...

amboi bersihnya rumah :P

nurul said...

rumah baru...biasa la...:P

azlan said...

Clear your credit card debts without more loans.Convert 18% interest bank card to 0% interest installment plan. Long on to www.jlfirst.blogspot.com