Monday, May 12, 2008

CAHAYA DAN PERMATA HATI....

Tanggal 10 November 2006
Aku sah digelar ISTERI org..... suami kesayanganku hanya melafazkan akad skali ja....
KENANGAN ABADI
10/11/2006 (10.00 pagi)
DI MASJID SG. ARA
11/11/2006
Tradisional
Ala² org puteh
Saat Syahdu
Semasa Mengandung
Time nie aku letih giler.... biasa la tgh bw perut... nie di ofis... tgk 2 keja pun mls nk buat... muka pun dh naik kembang....Wakahkahkah.....

Nie pulak masa ngandung jgk... nk p tgk wayang gambar Jangan Pandang Belakang... tgk la t-Shirt aku pakai mcm minah selekeh.... aku pakai t-Shirt sbb tgk wayang kt GSC... GSC kan undang² kuat skit... takut x leh masuk tgk dgn perut yg besaq...aku pakai laa mcm nie...:)


Nie masa aku 6 bln ngandung.... siap pakai tudung sbb sepupu aku nk akad nikah kt kulim... nk masuk masjid kena laa hormat...:P tp pic nie nmpk romantik x? yg x best muka aku tembam arrrrggghhhhhhh.......

Tanggal 27/08/2007

2.05 petang

Hospital Bersalin Pulau Pinang Tgk.... betapa besaqnya diriku slepas bersalin.... tp comei mcm TEDDY BEAR....:) wakahkahkah....


INILAH CAHAYA PERMATA HATIKU

PUTERI BALQIS IBTISAM

SAAT BERCUKUR RAMBUT
Selepas 10 ari Puteriku bercukur habis... smp lincin... tgk 2 masa bercukur dia tido nyenyak.... mcm dibuai mimpi....

SEKARANG AKU MELANGKAH MASUK KE TAHUN

2008

KELUARGA BAHAGIA

Hari keluarga bersama famili.. pergi bercuti di MELAKA & MUAR

















































10 comments:

Faisal Admar said...

Amboi... seronoknya dok merepek hehe. Not bad lar untuk post yang pertama. Gambar boleh pilih tau nak boh besar atau kecik... kalau nak boh kecik macam ni pun takpa...

Nur Hidayah Admar said...

Hahaha ! sesungguhnya.... cerita dari bertunang yang dah berkurun... gambar kecik sgt... next time amk Large...

Jgn arini ja type, esok esok dah tak update... hoho ^_^

nurul said...

Apa mcm??? ORAIIITTTT??
huhu.... baru nk blajaq.....

Hidayah Admar said...

update bg byk lg....

Faisal Admar said...

La awat pasal tunang ilang?
Boh la sekali pasal tunang...
Apa ra....

nurul said...

lorr... tunang rs mcm dh berkurun la....

Faisal Admar said...

simpan buat kenangan la dalam ni... nanti putri boleh baca bila dia besar nanti... betol tak?

Hidayah Admar said...

haha ! yesss, agree !!

lg satu, jgn dok tambah gambar byk2...

tulis la apa2 byk...

Faisal Admar said...

apa punya turr... buat la post lain plak.. awat dok himpun semua dlm 1 post??

Hidayah Admar said...

hahahah... dok apdet gambaq jaaa...